En gratis app för Android, av Mishmarot technologies ltd.
Mishmarot är ett kraftfullt verktyg för att planera arbetsscheman. Du kan använda det för att hantera och planera ett automatiserat arbetsschema enligt organisationens regler och rutiner, med beaktande av organisationens mål vid planering av arbetskraften.
Mishmarot är en perfekt lösning för organisationer som vill skapa ett skiftsystem där anställda organiseras i arbetsgrupper och scheman planeras och uppdateras automatiskt enligt organisationens mål och rutiner. Systemet hjälper dig att planera och hantera dina anställdas arbete och närvaro på ett enkelt och intuitivt sätt.
Systemet bygger på konceptet "uppdrag", som är de grundläggande enheterna för arbete. Du kan organisera anställda i systemet i "arbetsgrupper" och schemalägga dem enligt organisationens regler och rutiner, med beaktande av organisationens mål vid planering av arbetskraften. Anställda i systemet kommer att organiseras i "närvarogrupper" och deras närvaro kommer att registreras och uppdateras enligt organisationens regler och rutiner.
Mishmarot kommer att hjälpa dig att få en komplett bild av dina anställdas arbetstimmar och hjälpa dig att planera och hantera dina anställdas arbetstimmar.